Γνωστικοί
-
Να γνωρίσουν τα νήπια/προνήπια το εγγύς ανθρωπογενές περιβάλλον, να διευρύνουν τις γνώσεις τους για τους ζωικούς και φυτικούς οργανισμούς του άμεσου περιβάλλοντός τους.
-
Να έρθουν σε επαφή με τα θαλάσσια επαγγέλματα και άλλες θαλάσσιες δραστηριότητες.
-
Να αντιληφθούν την αλληλεπίδραση του περιβάλλοντος με τις δραστηριότητες του ανθρώπου και ειδικότερα, να συνειδητοποιήσουν το βαθμό που η θάλασσα επηρεάζει τον τρόπο ζωής των ανθρώπων.
-
Να μάθουν να παρατηρούν, να κάνουν υποθέσεις, να συγκρίνουν, να οδηγούνται σε συμπεράσματα χρησιμοποιώντας μέσα και εργαλεία, όπως οι χάρτες, πυξίδα, αλλά και την τεχνολογία.
-
Να αναπτύσσουν ενδιαφέρον για ιστορικά γεγονότα, προβλήματα και διλήμματα ανθρώπων διαφορετικών εποχών.
-
Να συνειδητοποιήσουν τη θάλασσα ως έναυσμα για τη δημιουργία έργων τέχνης.
-
Να αναγνωρίσουν τις αιτίες μόλυνσης και ρύπανσης
|
Συναισθηματικοί
- Να επικοινωνούν και να συνεργάζονται αρμονικά, κατανοώντας την αξία της ομαδικής εργασίας και της από κοινού ανακάλυψης.
- Να υιοθετήσουν θετικές στάσεις, να ευαισθητοποιηθούν στη λήψη μέτρων για την προστασία του περιβάλλοντος
Ψυχοκινητικοί
- Να εκφραστούν με το δραματικό παιχνίδι, να αναπαραστήσουν βιωμένες καταστάσεις, να
δημιουργήσουν.
- Να παρατηρούν και να προσπαθούν να ερμηνεύσουν το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον με πολλούς τρόπους χρησιμοποιώντας ποικίλα υλικά.
Συμμετοχικοί
- Να αναζητούν πληροφορίες από σχετικούς επαγγελματίες μέσα από βιωματικές καταστάσεις και ενεργητική συμμετοχή.
- Να έρθουν σε επαφή με τοπικούς φορείς για ανάλυση τοπικών ζητημάτων με απώτερο σκοπό το άνοιγμα του σχολείου στην τοπική κοινωνία.
|